Jezelf en je merk, bedrijf of product onderscheiden van de andere standhouders op een beurs is niet altijd even gemakkelijk. Beurzen trekken niet alleen volle zalen, het zíjn volle zalen: hierdoor is opvallen niet altijd makkelijk. Maar voor wie denkt dat het ook ingewikkeld of tijdrovend is, think again! Airdome biedt namelijk de oplossingen voor iedereen die wel wil promoten, maar niet wil ploeteren: een stand op stand!
Het is heus. Voor we verder ingaan op het hoe en waarom van de promotie, eerst even uitleggen over de opbouw van de tentstand. Stap 1: uitpakken. Stap 2: opblazen. Kind kan de was doen!
Zet de tent op zijn kop met de juiste promotie
Staat je tent eenmaal, dan staat ie goed. Je hoeft ‘m slechts een keer op te blazen en er is geen vaste stroomtoevoer nodig of ander ingrijpen. Wel zo fijn, want dan kun jij je richten op waarvoor je bent gekomen: indruk maken op de beursbezoeker! Promotionele uitingen spelen een belangrijke rol, een rol die de Airdome promotietent eenvoudig lijkt te vervullen: hij is namelijk volledig te customizen naar jouw wensen. Dat betekent jouw merk, jouw huisstijl, jouw woordgrap, als je wilt.
Vier maten, vijf minuten
De Airdomes zijn in vier verschillende maten verkrijgbaar maar ook aan elkaar te koppelen waardoor je nóg groter kunt gaan. En omdat gemak de mens dient, zijn wij vooral fan van het feit dat je deze vriend in slechts 5 minuten hebt staan, in je eentje. En dat maakt ‘m ook heel geschikt voor opzetten op gekke, onverwachte buitenlocaties! Zit het event of je activiteit erop, dan pak je ‘m ook net zo makkelijk weer in, in de rugtas waarin ie geleverd wordt. En door!