Het is één van de favoriete momenten uit de tv-serie Friends van ondergetekende: Joey die tijdens een date wordt uitgedaagd om zijn eten te delen. De scène eindigt met de memorable quote “Joey doesn’t share food!” Voor velen herkenbaar. Voor ieder merk of een organisatie die zijn branding en boodschap wél wil delen, kan dat nu in eetbare vorm. Letterlijk je stempel drukken op een broodje hamburger, bijvoorbeeld!
Liefde gaat door de maag, en bij dezen nemen we aan dat dat ook geldt voor de liefde voor een merk. Dat is wat makkelijker als je Nutella of de vegetarische slager bent, maar dat wil niet zeggen dat het voor de verzekeraars van deze wereld onmogelijk is.
De laser aan het werk
Dankzij de lasertechnieken van The Laser Sandwich, is het in ieder geval in Amerika al mogelijk om sandwiches, burgers en zelfs hele geroosterde kippen te personaliseren (voor de Joey’s onder je eventbezoekers) of te voorzien van branding (voor de opdrachtgevers onder ons). Een mooi en lekker moment van interactie (en liefde) tussen merk en doelgroep!
Ons lijkt het hoe dan ook vrij hilarisch als je geniet van een driedubbele burger met doorbakken spek, flink wat gesmolten kaas, de nodige aioli en – waarom ook niet – een paar gefrituurde uienringen, om waarschijnlijk al bij hap 1 je aderen te voelen dichtslibben. Een geruststellende gedachte als het laatste wat je ziet voor je begint aan het verorberen van zo’n onmogelijke burger, het logo van een zorgverzekeraar is. Dat blijft – samen met de smaak van knoflook en ui – wel even hangen, toch?
Headerbeeld: The Laser Sandwich