We spreken uit ervaring als we zeggen dat we jaren terug van het bestaan van Factor F hadden willen weten. Man o man, wat hebben wij bij de door ons georganiseerde events ontelbare dozen gevouwen voor een dozenmuur, hekken lopen sjouwen voor een congrestival en goodiestands lopen inrichten voor een personeelsfeest.
Daar moet je als event manager niet mee bezig zijn tijdens de opbouw van jouw event. Dat hoeft gelukkig ook niet meer, want Factor F biedt een poule van 150 hechte jongens en meiden die je hier volledig in ontzorgen. Heer-lijk!
“Nooit geweten hoe fijn dit is”
In de festivalwereld is het heel normaal dat er een opbouwcrew is die zorg draagt voor de juiste plaatsing van onder andere decoratie, signing en hekwerken. Bijzonder genoeg is dat in de zakelijke evenementenmarkt een stuk minder vanzelfsprekend.
Zo zonde, want jouw focus moet als event organisator liggen op het contact met jouw opdrachtgever, het ontvangen van leveranciers en een overview van alle overige aspecten rondom het event. Sander Maas en Rowan Frijhoff, eigenaren van Factor F, krijgen haast wekelijks de complimenten van nieuwe opdrachtgevers over hoe waardevol de diensten zijn.
Van uitvoeren tot creatief meedenken
Organiseer jij een congres en enkel wat handjes nodig om goodiebags te vullen, signing op te hangen of stoelen in theateropstelling te plaatsen? Of wat te denken van het neerzetten van een fietsenstalling bij een open dag of plek voor de buspendel voor een groot feest? Factor F regelt het voor je.
Maar net zo lief krijgt het team de vrijheid om met de door jou ingehuurde aankleding, groen deco en meubilair een volledig deelgebied van een event in te richten. Ze doen niet anders op de grote festivals waar ze in de zomermaanden druk aan het werk zijn! Plus, het mooie van dit team is dat ze enorm goed op elkaar zijn ingespeeld en je afhankelijk van je wensen van Site Hulp tot Event Veteran en alles daar tussenin kunt aanvragen. Zo wordt goed meegedacht met jouw behoeftes én budget!
Ook tijdens de uitvoer jouw helpende hand
Niet enkel tijdens de op- en afbouw is het fijn om handjes te hebben. Ook tijdens het evenement kan je het personeel van Factor F zonder problemen inzetten bij bijvoorbeeld de accreditatie, de backoffice of de registratie. Van het beheren van de portofoons tot het verzorgen van de aftekenlijsten of het uitdelen van de crewbandjes. Het is allemaal mogelijk en zorgt ervoor dat jij met jouw team de focus hebt op het event zelf. Factor F heeft de X- ehhh F-factor!
Beeld: Factor F