In een wereld vol rechtlijnigheid en scherpe randjes neemt The Oval Office afscheid van haar oude naam en kiest vol overtuiging voor empathie. En voor een nieuwe identiteit die daarbij past.
Vanaf 15 oktober gaat het Europese bureau verder onder de naam OVAL. Het creatieve bureau, gespecialiseerd in brand experiences, neemt daarmee de weg van verbinding.
We skippen vanaf vandaag ‘The Office’”, laat Bart van Wanrooij, Managing Director in Nederland, weten. “Met OVAL maken we onze bestaande belofte en visie nog duidelijker: we zijn een creatief bureau, gedreven door empathie.” We gaan voor positieve impact door betekenisvolle ervaringen te creëren voor medewerkers, consumenten, burgers en bedrijven. Onze missie verandert dus niet, sterker nog, we zetten het extra kracht bij met een nog sterkere focus op positieve impact via empathie. Ook ons talentvolle team blijft hetzelfde creatieve, impactvolle werk maken waarvoor we bekendstaan. Ik kijk ernaar uit om samen met hen, als OVAL, verder te bouwen aan ons mooie verhaal.”