“Event Inspiration, ik ben met iets bezig. Leuk om daar wat over te schrijven?” vroeg Melissa van Rooijen, eigenaar van Amplify Eventmarketing. “Natuurlijk,” zeiden we. Maar de eerste call werd verplaatst naar een tweede call, die naar een derde en uiteindelijk waren we een paar maanden verder.
Maar niet zonder reden, want Amplify heeft een ware metamorfose ondergaan. Een nieuw logo, een nieuwe website en een nieuw product. Wat hetzelfde is gebleven? De werkwijze waarin het team van Amplify zich volledig schikt naar jouw behoeftes. Van een praktische brainstorm tot een langdurig verlengstuk van jouw organisatie voor jouw strategische marketingvraagstukken.
Echt weten wat ‘geen zorgen hebben’ betekent?
Ben je op zoek naar strategische, creatieve en/of productionele ondersteuning en advies voor jouw event, congres of activatie? Dan ben je bij Amplify aan het juiste adres. Ja, dat zeggen meer bureaus. Maar hebben die dezelfde open en vriendelijke cultuur? En werken die vanuit de gedachte ‘we helpen je vooruit’ in plaats van ‘we gaan (eindeloos) plannen schrijven’? Precies, Amplify kiest voor een doeltreffende, praktische aanpak.
Samenwerken met dit bureau houdt in dat je ontdekt wat het betekent om geen zorgen te hebben. Logisch als je beseft dat je maar één contactpersoon hebt en er allemaal senior event managers werkzaam zijn. Je hoeft eigenlijk alleen nog maar het applaus in ontvangst te nemen!
Amplify Event platform is alles-in-één-oplossing
Amplify heeft in eigen beheer een compleet platform ontwikkeld dat schaalbaar is in te zetten en exclusief beschikbaar is voor haar relaties. Alles wat je nodig hebt voor een online, offline en hybride event is aanwezig. Van uitgebreide netwerkmogelijkheden en community-functies zoals live chats, vraag-en-antwoord-sessies met experts en virtuele break-out-ruimtes.
But wait, there is more… Het Event platform biedt namelijk ook speciale tools voor wetenschappelijke congressen, zoals een abstract handling tool voor eenvoudig beheer en presentaties van abstracts, workshops en focus sessies en een poster tool voor het indienen en presenteren van digitale posters.
Ga jij voor kennis?
Er is veel kennis bij het team van Amplify aanwezig. Zonde om dat niet te delen, vond Melissa. Daarom dat ze deze kennis deelt als docent bij Van der Hilst Communicatie, maar ook speciaal voor jou tijdens een training of brainstorm. “We zien dat niet elke klant alle taken wil uitbesteden. Ze zoeken veel meer een samenwerking. Dan worden we onderdeel van het team en helpen we ze op slimme momenten met een brainstorm. Of organiseren we een training op maat, zodat corporate event managers alle tips & tricks leren rondom de inkoop van leveranciers, het opstellen van een draaiboek, het lezen van een offerte et cetera. Super handig en dankbaar!
Feestjes organiseren? Dat doen ze wel eens bij Amplify, maar het liefst alleen bij bestaande relaties waar juist kennis-events de hoofdmoot vormen. Daar ligt namelijk waar het bureau de grootste meerwaarde kan leveren. Dus heb jij een eventvraag waar sprekers, kennisdeling en het informeren van jouw merk, product of onderwerp centraal staat, maak dan eens digitaal kennis met het team achter Amplify via de ‘15 minuten Meet & Greet’
Beeld: Amplify Eventmarketing & Floris Heuer