Bij HellYes draait alles om het bouwen van evenementenstrategieën met knettergoede activaties. Met een flinke dosis creativiteit en een passie voor resultaat, staat hun team klaar om bedrijven écht vooruit te helpen. Ze gaan voor niets minder dan het beste; daarom dat ze graag voor langere periode en breder in jouw bedrijf kijken. Zowel fysiek live, als digitaal. Samenwerking? Die begint hier altijd met een vette “Hell Yes!”
HellYes: geboren uit 40 jaar ervaring en passie
Nieuw, maar met samen bijna 40 jaar ervaring bij o.a. Coca-Cola en MOJO. Carmen en Rik delen naast een flinke dosis energie, Achterhoekse roots en een voorliefde voor bourgondische gezelligheid, de absolute wil om brand experiences meetbaar, slimmer en beter te maken. Samen leggen ze de lat hoger, HellYes.
Meetbare impact
Evenementen worden steeds complexer en duurder. HellYes transformeert kostbare evenementen in onbetaalbare brand experiences. We verbinden live beleving met data- gedreven campagnes voor langdurige impact. We focussen niet alleen op het bouwen van een te gekke activatie, de euforie en de handjes in de lucht, maar creëren een strategisch verhaal dat je doelgroep echt raakt – over alle kanalen heen.
Waar strategie en activatie samenkomen
We werken als strategische schakel tussen C-level manangement, marketingmanagers, eventmanagers en creatieve bureaus, om strategie, activatie en uitvoering met elkaar te verbinden. We kijken eerst naar het ‘waarom’ van de uitdaging. Dan maken we een sterk plan en zorgen voor een optimale executie.
Samenwerken? HellYes!
Kenmerken
- Meetbare evenementenstrategieën
- Knettergoede activaties
- Beslissingen gebaseerd op data
- Bedrijfsbrede aanpak voor groei van commerciële KPI’s
Eigenschappen
- SpecialismeEventmarketing en Communicatiebureaus Adviesbureau Merkactivaties